Як ми розглядаємо скарги
Ми дбаємо про ваш досвід
Ми прагнемо надавати високоякісне обслуговування та виправдовувати очікування наших клієнтів. Ми серйозно ставимося до всіх скарг і прагнемо вирішити всі питання, що виникають. Ми раді відгукам наших клієнтів та можливості виправити ситуацію, якщо ви залишилися незадоволені.
Наша процедура розгляду скарг дозволяє нам досліджувати ваші запити і збирати додаткову інформацію, яку ви надаєте. Це допомагає швидко та ефективно вирішувати будь-які питання. Дотримуючись структурованого процесу розгляду скарг, ми постійно покращуємо наш сервіс та забезпечуємо ефективне спілкування з нашими клієнтами.
Як подати скаргу
Щоб подати скаргу, ви можете написати нам на електронну пошту [email protected].
Наша команда підтримки клієнтів українською мовою доступна з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 20:00 (за київським часом) і в суботу та неділю з 09:00 до 18:00 (за київським часом), за винятком святкових днів.
Ви можете зателефонувати нам за будь-яким з цих номерів:
+48 22 307 83 62
+44 114 303 1667
+49 30 56837611
+380 893 240 520 (для дзвінків з України)
Крім того, спілкуючись з агентом служби підтримки клієнтів телефоном, ви можете попросити передати скаргу на розгляд менеджеру. Для забезпечення захисту особистих даних наші співробітники попросять вас підтвердити вашу особу, відповівши на кілька запитань.
Коли ви подаєте скаргу
Ми дотримуємося нашої процедури розгляду скарг, щоб забезпечити швидке та ефективне розв’язування всіх питань та складнощів.
Коли ви подаєте скаргу, ви можете очікувати, що:
– Ваша скарга буде розглянута своєчасно, ефективно та справедливо.
– Вашу скаргу розглядатиме досвідчений та навчений співробітник.
– Ми надамо письмове підтвердження протягом 2 робочих днів з моменту отримання вашої скарги.
– Усі відповіді будуть надані у письмовій формі.
– Вашу скаргу буде повністю досліджено.
– Ви отримаєте наші висновки та остаточне рішення протягом 15 робочих днів після отримання початкової скарги. У деяких випадках нам може знадобитися продовжити цей термін до 35 днів, щоб забезпечити ретельне розслідування. Однак ми триматимемо вас в курсі і зробимо все можливе, щоб обробити її якнайшвидше.
– Ми надамо подробиці нашого розслідування та висновків з питань, які ви порушили, включаючи заходи та дії, вжиті в результаті вашої скарги.
– Ми інформуватимемо про наш прогрес, якщо не зможемо надати задовільної відповіді у встановлений термін.
– Ми надамо інформацію про будь-який відповідний орган, якщо ви не задоволені нашим остаточним рішенням.
Якщо ви не задоволені результатом
Ось що ви можете зробити:
Для питань, пов’язаних з TransferGo Lithuania UAB:
Якщо ви є бізнес-клієнтом і ваші запити не були задоволені, ви можете звернутися до суду у Литві.
Якщо ви є індивідуальним клієнтом і ваші запити не задоволені, ви можете дотримуватись правил, встановлених у литовському законодавстві.
Щоб надіслати свою скаргу до Банку Литви, ви можете:
– Надіслати листа за адресою Totorių g. 4, 01121 Vilnius
– Надіслати електронний лист на [email protected]
– Використовувати систему Банку Литви
– Скаргу можна направити до Банку Литви або через мережу FIN-NET, доступну за посиланням https://finance.ec.europa.eu/consumer-finance-and-payments/retail-financial-services/financial-dispute-resolution-network-fin-net_en
Для скарг на TransferGo LTD:
Якщо ви відповідаєте вимогам (споживачі, мікропідприємства, малі благодійні організації та малі трастові компанії) і якщо скарга не вирішена або ми не надали вам листа з остаточною відповіддю, ви можете звернутися до Служби фінансового омбудсмена протягом 6 місяців.
Ось як ви можете зв’язатися з ним:
– Написати до Служби фінансового омбудсмена, Exchange Tower, London E14 9SR.
– Зателефонувати за номером 0800 023 4 567 або +44 20 7964 0500 (якщо ви дзвоните з-за меж Великобританії)
– Надіслати електронний лист на [email protected]
– Відвідати www.financial-ombudsman.org.uk для отримання додаткової інформації.
Якщо ви не підходите під жодну з цих категорій, ми все одно зробимо все можливе, щоб розглянути вашу скаргу справедливо та об’єктивно.